Det kom ett bud

ett "Nallebud" med posten igår!
Visserligen var det en stor klisterlapp att inte öppna förrän på Alla Hjärtans Dag, tror ni jag kunde hålla mig??!!
Nä, såklart inte.

Den fick ligga och vänta någon timme innan jag öppnade Nalleasken med en jättesöt liten nalle i som höll i några blommor och  en bit choklad och lite hjärtan.

Efter ett par trötta och omotiverade dagar var detta precis vad jag behövde. Vetskapen att en god vän tänker på en emellanåt och en bit supergod choklad till kvällskaffet, ah kvällen räddad och idag känns det bättre!


Kommentarer
Postat av: Malin

ååå vilken omtänksam vän o rolig överraskning!!

2010-02-11 @ 20:13:15
Postat av: Carina

Överraskningar förgyller!!

2010-02-12 @ 06:29:20
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilken gullig present och en gullig vän, sånt behöver man ibland!



Ha en skön fredag!

2010-02-12 @ 11:38:22
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0