Föreläsning

Hade förmånen att få gå på en föreläsning idag som var kul och inspirerande!

Det var Göran Adlén som pratade om trender, kommunikation, framtid mm. Många skratt och mycket igenkännande, bara detta att kunna kommunicera med 90-talisterna (har ju en hemma som inte säger annat än ööhh....ba!)
En riktigt bra föreläsning, får ni chansen att lyssna på honom så ta den!



(Foto: Anna-Lena Ahlström)


Uppdatering: idag, dagen efter, har jag smsat min son och han är riktigt kommunikativ!
Detta med att smsa till barnen fick jag även som tips på en föreläsning med Jana Söderberg, m a o värt att testa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt, känns som om det var länge sen jag lyssnade på ngt upplyftande o inspirerande!

2010-01-18 @ 17:45:54
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Susanne

Så sant.... har inte varit speciellt jobbigt att blogga... bra tips om föreläsning!

2010-01-18 @ 21:41:49
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: elle

Låter som en bra föreläsning. Tonåringen hos oss pratar på, ibland kommer några öhh, uhhmm osv. Hör naturligt till åldern... Från de små kommer oftast ordet "bajs" och "ingenting" ur munnen på dem... Jag; Vad har du gjort på dagis? Barnen; "Bajs" alternativt "ingenting", eller Jag; "Vad har du ätit idag? Barnen "bajs". Många utvecklande och givande samtal ibland... 4-åringen däremot har många roliga och otroliga utägg/fraser/kommentarer dagligen! Kul att de utvecklas!

2010-01-19 @ 13:12:22
Postat av: Carina

Låter som ett ypperligt tips. Sporrande föreläsningar uppskattas alltid!

2010-01-20 @ 07:10:14
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0