Helgen...

.. har varit riktigt bra. Började lördagen med ett besök på gymmet, har blivit en vana på lördag morgon då jag kör ett riktigt långt pass. Förutom sjukgymnastikprogrammet kör jag även resten, ben, mage, rygg och avslutar med kondition.
Kan inte fatta att jag joggade 5 km på 37 minuter på löpbandet!!!! Tanten kanske inte är i så dålig kondition ändå...
Detta var mitt tredje pass på löpbandet i hela mitt liv, har ju haft lite fobi mot den då jag bara ser framför mig hemvideos där folk flyger bort från den och in i väggen. Hittills har bara min lilla handduk flygit som ramlade ner på bandet.

Sen var det lite städning innan vi begav oss till syster för en underbart god middag och trevligt umgänge. Så idag var det sovmorgon och städning som gällde.
 
H har begett sig iväg till Kiruna för att jobba nästa vecka vilket innebär att jag är åter "ensam mamma". För att inte känna mig superstressad har jag sökt kompledigt en timme per dag så barnen hinner få middag i någorlunda tid.

Ikväll väntar en vända med snöplogen och sen har jag lovat barnen bastu och kladdkaka, inte samtidigt dock.

Kommentarer
Postat av: Carina

Jisses... det var MYCKET bra joggat!! Denna vecka har träningen fått ge vika för snöskottning och sen kylan. Hade jag bara haft krafter kvar hade ett gymbesök suttit finfint. Men jag ligger på gränsen till vad kroppen orkar just nu. Avvaktar lite granna.



Vi har också hunnit med en middagsbjudning i helgen. En trerätters (två för mig) hos J:s kompis på Lerbäcken. Lyxig att slå sig ned till bords och avnjuta god mat. Mmmm...

2010-01-31 @ 21:17:21
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det var inte dåligt... skönt att träna är det och ett bra sätt att mota bort stressen också tycker jag. Det svåra för mig är att komma iväg de dagar då jag behöver det mest men tycker att jag inte har tid... hmm..



Ha det gott och ta det lugnt i veckan...så lugnt som det går :-D

2010-01-31 @ 21:27:03
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är grymt duktig med träningen!!! HEJA HEJA!



Fast hade jag varit "tvungen att välja" hade jag nog valt slutet av er helg, bastu o kladdkaka JA TACK!!!!



M jobbar kväll till veckan (var 3e v), 5 kvällar själv m barnen, läxor, aktivitetsskjutsar och förkylning... Man e glad att man inte är "ensamstående" alla veckor.

2010-01-31 @ 21:36:54
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Päivi

Oj vad duktig du vart på löpbandet!



Min man jobbar i vanliga fall dag men denna vecka jobbar han kväll, så jag är "ensam mamma" på kvällen :o) Fast jag är nog det på morgonen också för det är jag som för sonen till förskolan, så jag är "nästan ensam mamma" denna vecka :o)



Ha det bra!

2010-02-01 @ 15:25:12
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Daniel

wwwwwwwwow imponerande duktigt!!!!

2010-02-02 @ 10:00:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Ja det var lite olika stil på finalbilderna men det är bara kul tycker jag... då kan fler hitta en favorit kanske.



Hoppas din vecka går bra!

Susanne

2010-02-02 @ 17:04:07
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0