Bloggsemester

Det verkar som om min blogg fått en oplanerad semester!

Inspirationen har lyst med sin frånvaro trots att jag har en del idéer liggandes i bakhuvudet, en del foton till illustration men steget att sätta sig ner för att skriva och ladda upp bilder känns ovanligt långt.

Jag som trodde att när jag har semester kan jag verkligen ta mig tid och blogga om både det ena, det andra och det tredje. Men nej!
Och ändå känner jag mig inte särskilt trött (vilket annars brukar orsaken att man inte sätter sig framför datorn) utan relativt utvilad trots att det inte blir så mycket sömn i värmen och trots några extremt stressiga jobbdrömmar...

Nä, jag vill egentligen bara äta jordgubbar, dricka ett litet glas kallt vitt vin,
läsa och lösa korsord.

Men i morse, när alla andra sov, blev äntligen mina tår sommarfina med lite lack...
Jag målar bara tånaglarna, en gång varje sommar.  Till det behöver man ha fem olika nagellacksburkar som är minst fem år gamla ståendes i badrumsskåpet...;)!
Dock skulle resten av fötterna också behöva bli ompysslade med ett fotbad, filning, smörjning....

Hoppas att ni alla har en skön sommar!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Visst är det ett I-landsproblem :-) men såna problem är ett bevis på att livet är ganska bra tror jag...



Har faktiskt fått lite "skrivinspiration" nu när semestern har startat och hjärnan och resten börjar varva ner... skrev ett alldeles för långt inlägg alldeles nyss...haha.



Ha det skönt med nymålade tår och lagom svåra korsord!



Kram

Susanne

2010-07-15 @ 19:12:50
URL: http://kandy.se
Postat av: Malin

Man skall bara blogga när man har lust och tycker det är kul - det är min gyllene regel!



Jag tycker det låter härligt det du gör istället för att blogga på din semester :)



Kram

2010-07-15 @ 22:55:41
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Har pga omständigheter också varit i behov av bloggsemester. Men nu börjar allt sätta sig, semestern gjort nytta (fått vila ut) och inspirationen börjat återkomma.

Fotona finns ju kvar. Inläggen får komma när de kommer.

Dessutom ska man väl inte sitta vid datorn finfina sommardagar, eller hur: =)

2010-07-16 @ 07:37:01
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0