Grymt besviken

Nej, det blir inget Vårrus för min del nästa torsdag....

I ett helt år har jag haft Vårruset i tankarna, min träning hela vintern har delvis varit inriktad på att jag ska jogga dessa 5 km, med entusiasm och lockande om picknickkorg har jag övertalat två kolleger och vi har sen dragit med oss varsin väninna för att få ihop ett lag för att få picknickkorgen efter väl genomfört lopp.
Vi har anmält oss och betalat anmälningsavgiften......
Allt klart!

Vad har då satt käppar i hjulet, ett brutet ben, nej, en allvarlig influensa, nej, sambo borta och saknar barnvakt, nej (behöver ingen barnvakt för ett sådant tillfälle), akut bukoperation, nej, inget av det, utan.... jobbet, .....jobbet, jobbet,.... akut kris där, nej inte ens det, utan planeringsdagar......planeringsdagar kom det dragandes med i måndags, vilket tydligen var beslutat om för några veckor sen på ett veckomöte då jag var frånvarande, för jag hade annars protesterat.

Vi ska åka båt ut på nån j^*la ö och jobba kvällstid och ha "teambyggande" aktiviteter, så får vi sluta tidigare på fredagen, alltså ingen möjlighet att smita ifrån för att delta i Vårruset.

Jag har ytterst sällan något inbokat på min fritid som inte flexibelt, skjutsa ungar men det går alltid att lösa på annat sätt, men denna dag hade varit inplanerad i min almanacka i ett år!!!!  ETT ÅR!!!

Fatta att jag är GRYMT besviken.....!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Aj då, va trist...

2010-05-20 @ 19:37:32
URL: http://kandy.se
Postat av: Malin

Näää fyy så taskigt! Dåligt att komma med så kort framförhållning.



2010-05-24 @ 22:03:10
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0