Jobb, jobb....

Nä, jag har inte dött även om jag just nu känner mig halvdöd.

Hela vecka har bara varit jobb, jobb och åter jobb nu är jag helt slut i kropp och knopp. Och ny arbetsvecka stundar imorgon....!
Helgens jobb har flutit på ovanligt bra, känner mig riktigt nöjd med min arbetsinsats. Dessutom har vi tjejer haft kul och riktigt avslappnad stämning.
En avrustning har aldrig gått så snabbt förut, måste vara rekord. Men så stod ju IDOL produktionen och knackade på dörren samtidigt som vi avslutade helgens arrangemang.
Återstår att se om det blir att jobba under IDOL, vore kul att se ett så stort arrangemang samtidigt som jag känner att lite ledighet skulle sitta perfekt just nu.


Kommentarer
Postat av: Malin

Misstänkte att du var i jobb i helg. Var aldrig på mässan, men till tennishallen idag, din son var hjälptränare på Arvids träning :)

2010-11-07 @ 22:13:56
Postat av: Daniel

Tänk på semestern så går det fint!

2010-11-10 @ 09:06:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0