Inspiration

är temat på dagen och morgondagen!
Hamnade (erbjöd mig) att hjälpa en kollega med ett arrangemang vi har i två dagar med en liten mässa och valbara föreläsningar som handlar om Inspiration med fokus på det egna ansvaret.
Två dagar som riktar sig till personal inom vård och omsorg, definitivt en grupp människor som kan behöva få en vitaminkick som det ofta innebär att vara på inspirerande föreläsningar.

Själv hann jag idag bara vara och lyssna på en föreläsning med Nisti Sterk som pratade om våga följa sina drömmar och strunta i jantelagen och alla runt om kring dig som säger att du inte kan. En härlig föreläsare som talade med hjärtat och lite annorlunda då vi i publiken också skulle aktiveras, något vi norrbottningar definitivt inte är vana vid.

Så dagens ord är väl "Så länge Gud vill och rumpan håller!"

Gårdagen blev ganska lång då vi var ute där dessa dagar hålls och byggde upp och förberedde en massa, kul att göra något annat och komma ut från kontoret och utan att man har något eget "ansvarsområde" utan är mest där för att göra sånt som min kollega behöver hjälp med (alltså bara verkställa order!)

Ser framemot morgondagen trots att jag är väldigt trött efter två intensiva dagar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt att du får möjligheten att göra lite annorlunda saker på jobbet, det skulle jag oxå gilla!!

2010-10-20 @ 21:18:27
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Inspirationsdagar.. haha.. så olika dagar vi haft!



Efter icke godkänd bilbesiktning vidtog en 13 timmar lång arbetsdag. Hastade mig sen direkt till billyften.

2010-10-21 @ 05:59:19
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Päivi

Kul att du haft kul på jobbet ;o) Så länge det är kul så gör det inte så mycket att man blir lite trött, eller hur?!?!? :o)

2010-10-21 @ 20:46:00
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0