Det är väl egentligen inte OK...

...att erkänna att jag verkligen behövde dessa oplanerade lediga dagar med vård av barn.
Men så otroligt kräkless jag var i början av förra veckan går inte att beskriva, jag var redo att kasta in handduken åt ALLT!
Det var underbart med några oplanerade lediga dagar, vara hemma och ta det lugnt, mysa i soffan, terapibaka bullar, blogga mm.
När man annars unnar sig ledig dag har man sådana förväntningar och planer att det  blir bara stressigt och sen besvikelse.
Känner att jag verkligen laddade batterierna och känner mig mycket mer i balans nu, hoppas att det håller i sig.

Nåja, det är ytterst sällan jag är hemma med vård av barn, P har ju flera gånger fått vara ensam hemma när han bara varit lite krasslig och M är ju färdigvabbad numera.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du skall inte ha dåligt samvete, dessa dagar gynnade både din sons hälsa, din hälsa o din arbetsgivare på sikt!



Klokt val!

2010-09-29 @ 08:20:03
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0