Klart!

Jaha, då var hockeyn över för den här säsongen. Inget guld, tyvärr.

Nu står hoppet till basketen istället. Och jag hoppas alldeles i synnerhet på tjejerna som nu gått vidare till final!

Hoppas, hoppas, hoppas att de tar hem guldet, det vore ju underbart!

Men nu är det äntligen fredag och jag har planerat att ta stavarna och GÅ hem från jobbet idag. Om det inte är nederbörd i någon form, det ser onekligen väldigt mörk ut på himlen.

Oj, kom just på att det är 1:a april idag, och inget lurendrejeri har jag planerat, undrar hur många jag själv åker dit på.
Måste nästan kila iväg och kolla vad tidningarna hittat på....

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kände på mig att LHF inte skulle räcka hela vägen, liite småskönt att hockeyn är över, långa o många matcher har det varit. Javisst skulle det vara extra roligt för baskettjejerna som blivit 2a flera ggr att få ta guldet i år! Jag glömde leta aprilskämt i morse, kanske har jag blivit lurad t.o.m?

2011-04-01 @ 07:41:28
Postat av: Päivi

Hm... följer inge idrott... Ibland får jag riktigt skämmas då jag inte hänger med...



Och du... ja vad tokigt man kan skriva... Jag var tvungen att lägga till lite efter din kommentar. Satt och skratta åt den och insåg hur tokigt jag skrivit :oD



Ha de bäst!

2011-04-02 @ 14:29:36
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Carina

Jag gillar hockey. Men med matcher var och varannan dag är det helt ok att Luleå spelat klart för denna säsong. Nu frigörs tid för annat.



Summerar man säsongen gick det lååångt över all förväntan. Gjorde bra motstånd mot Skellefteå och fick till max antal hemmamatcher i både kvarts- och semifinalerna.



1 april gick mig alldeles förbi i år. Har varken sett nyheter, tidningar eller annat.

2011-04-04 @ 18:44:07
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar: Sven gillar vatten men inte att bada skumbad :-)



Ha en skön fredag!

Susanne

2011-04-08 @ 08:11:29
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0