Äntligen

Äntligen har snön kommit, visst det har kommit lite snö här tidigare men inte tillräckligt för att skapa någon vinterkänsla.
Men nu är den här, härligt fluffigt vitt täcke på backen. Nästan så att man skulle få gå ut och skotta lite.

Så mysigt när stora lapphandskar singlade ner när vi gick ut en vända på lunchen!



Och med snö och vinterkänsla infinner sig också lite julkänsla. Har i veckan inköpt lite julklappar och känner mig oroväckande lugn inför julklappsinköpen, hmmmm.... bådar inte gott?

Eller kan det bero på att de där julklapparna som brukar vara svåra, -Gud, vad ska vi hitta på till den eller den personen?.- De klapparna, är de flesta avklarade för det har poppat upp små snilleblixtar på lite roliga julklappar (OK, det är väl mest sambon som stått för snilleblixtarna men i alla fall...). Det är ju så kul att handla klappar när man vet VAD man ska köpa och man är NÖJD med det man kommit på.



I det lilla paketet är det något mumsigt och det ska .... få och i det stora paketet är det något annat som på sätt och vis har koppling till det lilla och det ska min kära sambo få....
(hm... avslöjade jag för mycket nu...?)


 


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det blev mycket mer julstämning med snön! Hoppas nu den får stanna.



Att komma på vad man ska köpa är det svåraste, inge kul att vandra planlöst o försöka komma på ngt.



Har några kvar än.



Sv: Nej ngn ögonoperation är varken gjord eller kommer att ske för min del. Det är blogg.se som strular för mig. Du såg inget konstigt? El använder du Firefox?



2011-12-09 @ 10:11:09
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Ja det är så för mig oxå med raderna och det blir ännu värre på laptopen..

2011-12-09 @ 12:01:47
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0