Planer för veckan

Har jobbat samtliga mellandagar, dock helt utan inspiration, känns som jag har gått på halvfart och haft svårt att få något gjort. Inte bra med tanke på att det är bokslutstider så nu gäller det att tagga till och ge järnet. Tyvärr går en hel del arbetstid bort denna veckan.

Måndag: besök hos ortopeden med den yngre sonen, tar hela förmiddagen.
Tisdag :kommer en inspirationsföreläsare, tar väl halva dagen
Onsdag: dags för första riktiga projektmötet för Kalaset, tar väl också halva dagen.

Apropå ortopeden, var jag dit även med den äldre sonen ang. hans triggerfingers. Ingen operation utan vi avvaktar och om han blir sämre opereras han.

Städa undan julen, antingen pö om pö under kvällarna eller till helgen.

Stryka tvätt, stryka tvätt och tvätta, tvätta (tar det aldrig slut..???)

Och på söndag ska syster och jag testa ett Zumba-pass....!!!! Hm...

Och gräset är alltid grönare på andra sidan...?


Kommentarer
Postat av: Päivi

Med andra ord vet du vad du ska göra denna vecka :o) Själv har jag nog inget inplanerat (förutom det vanliga hemma sysslorna...) Lördag blir det kalas i alla fall, 5 års kalas :o)



Ha det bäst! Kram!

2011-01-10 @ 15:14:47
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken fräsig bild!!!!



Detta är värsta veckan för oss på heela året, trodde i min enfald att jag inte skulle drabbas like mycket av bokslutsstressen i nya tjänste, in your dreams...

Sen skall jag mitt i allt till Kiruna en vända..



2011-01-10 @ 18:39:37
Postat av: Carina

Inspirationsföreläsare.. nice!



Själv har jag att göra med byte av redovisnings- och leverantörssystem i 6 resp 4 bolag.. förutom utbildning i de nya systemen samt löpande- och bokslutsarbete.



Gräset är inte grönare...

2011-01-11 @ 06:28:26
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0