Tisdag igen

Har vid något tillfälle förklarat att jag inte gillar tisdagar, veckans sämsta dag!
- Så tycker jag fortfarande!

Men efter förra veckans föreläsning tänkte jag försöka göra tisdagarna till lite bättre tisdagar. Höja kvaliten på dem ett snäpp.

Och idag blev tisdag en lite bättre tisdag. Trots en rejäl dipp på eftermiddagen, men jag tog en liten extra paus med frukt och bestämde mig för att rycka upp resten av dagen! Och det gjorde jag, det blev inte att bara drösa i soffan efter jag ätit middag.
Nä, jag tog hand om disken, ringde runt och jagade skridskor och pjäxor till den äldre sonen. Ringde min mor och grattade på namnsdagen. Fortsatte gårdagens styrka-tvätt projekt (en vanlig tisdag hade det ALDRIG hänt!) så all ren tvätt är struken och insorterad i garderoberna.

Mycket nöjd med dagen trots att den svajjade rejält där efter lunch.

Fler såna tisdagar vill jag ha!


Ullig och gullig, varm och go', det tror jag denna päls är!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar: Tänkte faktiskt på dig när jag la in ett tidsinställt inlägg i går kväll... glad att du uppskattade det :-)



Så bra att tisdagar också kan vara bra dagar!



Ha nu en toppenonsdag!

Susanne

2011-01-19 @ 09:59:07
URL: http://kandy.se
Postat av: Susanne

Svar: Vet inte riktigt när de ändrar färg på ögonen... just nu så har de som en hinna som gör att ögonen ser blå ut... men tror att de har den kvar i några veckor till.



Susanne

2011-01-19 @ 10:01:26
URL: http://kandy.se
Postat av: Päivi

Hoppas du får fler såna tisdagar :o)

2011-01-19 @ 10:08:29
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Malin

Helt rätt, det är så man skall tänka, ta tag i det som inte är bra o göra ngt bättre av det.



Well Done säger jag :)



PS Jag gillar oxå fårfoton DS

2011-01-19 @ 15:02:51
Postat av: Carina

Tisdag idag igen. Njut. ;) Dessutom påbörjar vi en nya härlig vintermånad - februari.

2011-02-01 @ 07:00:49
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0