Sommarvärmen

Vilken hetta vi har haft! Men oj  vad plötsligt den försvann, vad kan det bero på?

....får väl krypa till korset och erkänna att det är vårt fel.
Vi plockade fram utemöblerna igår, lördag, (ja, ja jag vet, men vi är ju lite sena med allt sånt), t o m min älskade hammock plockades fram!
Och nya grillen monterades ihop och invigdes!
Så det blir nog inte så mycket mer värme i sommar, om vi inte åker bort förstås. (Vilket ni kan sitta på eran kammare och hoppas på!)


Lite gitarrsolon i hammocken, kan det bli bättre?


Utemöblerna på plats.


Nya grillen invigd


Smakar mums!

Denna heta sommardag var det även dags för premiärdopp, inte bara för pojkarna utan även jag tog ett dopp.
Trodde det skulle vara KALLT, men det var riktigt skönt. Men när man simmade längre ut och ställde sig så var det riktigt kallt vatten ner mot botten.

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jasså var det ni som skrämde bort värmen? Hmm ni skulle inte kunna tänka er att sätta in möblerna igen? Pleaaase! ;-)



Jag älskar oxå att ligga o slumra i hammocken, har bara inte hunnit med det än. Grilla har vi (Mårten) gjort flera ggr i år, senast igår.



Men bada nej inte än.. Det sköter mamma o syrran så bra utan mig =)

2011-06-12 @ 21:57:01
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Badade också i helg x 2. Rena sommartemperaturerna i vattnet. Redan! Helt otroligt ljuvligt. :)



Mmm... grillat är snabbt, gott och enkelt. Dessutom lämnar det efter sig lite disk. "Gilla"

2011-06-13 @ 20:33:51
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Päivi

Hahaha... du låter nästan som min pappa på den tiden han ännu jobbade, då sa han ofta att nu blir det dåligt väder för jag börjar min semester...



Mums vad ni har ätit gott!!!

2011-06-13 @ 22:27:25
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: elle

Ja, med vädret vände rätt fort trots att möblerna åkte fram! Vad skönt med hammock! Det skulle jag oxå vilja ha men vi har inte plats för den,tyvärr... Det är skönt att ligga o småsoova i den...

2011-06-16 @ 11:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0