Dags att delegera

Var och träffade min sjukgymnast idag.

Lite ändrade övningar, lite nya övningar och lägg på MER vikter, ögonen ska blöda när du gör dem....

Och vissa saker får du inte göra, kasta boll, spela basket eller tennis och följande ska delegeras...

SG - Du ska inte tvätta bilen, putsa fönster eller andra sådana putsrörelser, det får du delegera....
Jag - Jaha...., (stort smile!!!)
SG - (leende) hm... och så var det disken och.... vill du ha ett skriftligt intyg på det här???

Jag tror jag gillar min sjukgymnast....!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men du tog väl ett intyg? Be om ett till mig oxå är du snäll ;-)

2011-05-10 @ 16:21:17
Postat av: Päivi

Frågar samma som Malin: Du tog väl det skriftligt :o)

2011-05-11 @ 10:21:10
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Carina

Hahaha.



Hade definitivt tagit ett intyg. Å varför inte ramat in det också. :)

2011-05-15 @ 15:36:29
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: elle

Hmmm... Kanske jag skulle besöka din sjukgymnast för ett intyg, som hon gärna får utöka med "Icke göra sysslor" för min del...

2011-05-18 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0