Morgonmåne

Slut i kroppen och alldeles särskilt i knoppen efter förra veckans och helgens arbete.
Det till trots tog jag mig iväg igår morse till gymmet, och blev så glad över att jag gjorde det!

Förutom att det var jätteskönt och köra ett träningspass, som faktiskt inte var så jobbig som jag trodde det skulle bli, så när jag gick till gymmet fick jag se månen.
Och vilken måne! Strax över horisonten, har aldrig sett den så, jätte enormt stor och alldeles varmt eldgul!
Försökte ta bilder med mobilkameran men det gick inget bra, svor att jag inte hade vanliga kameran med.

Var inte den enda som uppmärksammade månen den morgonen för när jag gick vidare mot gymmet stod en karl och försökte också fota med mobilkameran. Vi träffades senare på gymmet och diskuterade månen och inte heller han hade sett månen sådan förut.

Även i omklädningsrummet hörde jag att det var fler som blivit fascinerade av månen.

Visst tog det emot igår morse att kliva upp och ge sig iväg så tidigt till gymmet, men det var värt det.
Bra träningspass och förmånen att få uppleva en helt underbar måne som speglade sig i den spegelblanka vattenytan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som ett magic moment!



Tack för din kommentar, känns skönt att andra känner likadant, jag är oxå dötrött om kvällarna nu, stor skillnad mot vår o sommar då jag kan vara vaken ett par tim längre än nu.



Julen orkar jag inte ens tänka på nu känner jag.



Tyvärr är egen motion ngt som jag prioriterar bort.. jag vet det är INTE bra.. Dotterns skolgång är det som jag prioriterar mest, hon behöver allt stöd jag kan ge för att orka med skolan och för att bli godkänd på proven.



2011-11-10 @ 09:03:49
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar: Ja Tina var fantastiskt inspirerande tyckte jag... gick från föreläsningen med ett brett leende på läpparna.

2011-11-23 @ 21:59:39
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0