Det kom ett paket

med posten i veckan.

Den var lite onödiga prylar som jag fyndande på nätet efter tips från Susanne.

Lite make-up grejer från ELF (Eyes Lips Face) som jag handlade på 40% rea.

Tio make-up produkter under 270:- inkl frakt, det kallar jag billigt. Jag menar det kostar ju en mascara och en läppglans tillsammans annars i affären.
Och både läppglansen och mascaran gillade jag, att jag sen på köpet fick andra kuliga grejer är toppen.
Kvalitén verkar vara helt OK, jag har ju inte riktigt hunnit använda in mig på grejerna utan bara testat dem.
Köpte något som heter Booster som är ett slags puder och den gillar jag.


Så det var lite som julafton när paketet kom....



Kommentarer
Postat av: Susanne

Å så härligt med sminkpaket... tycker också att kvaliten verkar vara ok. Ska testa lite mineralprodukter nästa gång jag beställer tänkte jag.



Svar: Du har rätt, det är mycket roligare med Photoshop :-)



Ha en toppenfredag!

Kram

Susanne

2011-10-28 @ 07:35:59
URL: http://kandy.se
Postat av: Malin

Visst är det kul att shoppa lite julklappar till sig själv ibland, kanske liite onödigt men samtidigt lyxigt på samma gång!



Jag köpte ytterligare ett par ljusstakar igår, jag är hopplös på just detta..



Trevlig helg!

2011-10-28 @ 10:48:34
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Päivi

Mineralprodukter, eller? Ser lite ut som de :o) Och mineralprodukter ska ju vara väldigt bra! Har använt själv tidigare och de var toppen. :o)



Billigt var det i alla fall, så du har verkligen fyndat :o)



Trevlig helg till dig och familjen!!!

2011-10-28 @ 16:34:10
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0