Lat fredag

har det varit idag, måste jag erkänna. Luften har liksom gått ur hela kontoret (nästan hela i alla fall).
Mellan kaffetårarna (mycket kaffe idag), trevliga samtal, roligt besök, lunchrast och shoppingtur har jag ändå hunnit göra en del vettigt.

Men var ut och läste lite på bloggarna jag följer (säg inget till någon om att jag gjorde det på jobbet), därifrån klickade jag vidare till andra länkade bloggar och hittade "Vuxna människor...".
Vilken härlig blogg, underbart rolig! Gillar sättet hon skriver på och kom på att jag saknat att skriva runt funderingar och reflektioner. Skulle också vilja skriva lite kul...

Ersätter därför nu "Daniels Värld" då Daniel har slutat skriva blogg. Hoppas att han har det bra.

Och kolla in "Vuxna människor...",  särskilt inlägget "Meddelande" gjorde att jag låg dubbelvikt och asgarvade vid mitt skrivbord så mina kolleger verkligen funderade vad jag intog under lunchen...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja den bloggen gillar jag oxå, fick tips fr syrran, hon är ascool!



2011-09-30 @ 17:26:15
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag ÄLSKAR hennes blogg!! Hon har en underbar självdistans och ironi i sina inlägg. Kul du också hittade dit.

2011-09-30 @ 19:19:50
URL: http://nicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0