Saknas

Just nu saknas det energi, inspiration och motivation. Kan inte komma på när sist jag varit så vansinnigt konstant trött. Har ingen ork till någoting, varken på jobbet eller privat.
Det är jättejobbigt. Och stressigt, för jag får ingenting gjort.

Skulle vilja ta på myskläder, krypa upp i soffan under varma filten, spela Wordfeud, äta choklad, dricka ett litet glas rött och lyssna på TYSTNADEN!

För just nu är jag sjukt less på alla ljud att inte ens musik lockar, och då är det illa...!


En bild från mer inspirerande dagar i höstas!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ta en ledig dag o gör det du beskriver hela dagen, det låter toppen!!!



Jag saknar att aldrig vara ensam hemma i tystnad. Men jag vet att den dagen kommer och då kommer man nog sakna livet man har nu.



Kram

2012-02-23 @ 21:10:35
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Carina

Har du möjlighet att ta ledigt.. gör det! Hade också gärna varit det. Också så förbaskat trött!

2012-02-26 @ 22:15:28
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Anita

DU har visst gjort en mycket, varit och handlat möbler och fixat kring detta och varit på en intensiv helg till Stockholm med shopping, nöjen och aalt tar på krafter så jag tycker ta det lungt och tillåt dig att bara vara ett tag så kommer det tillbaka annars så är det skumpa och löjrom till helgen som kommer. Anita

2012-02-27 @ 07:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0