Äntligen...!

Äntligen har den kommit, min personliga almanacka!
Egentligen har jag väl inte väntat överdrivet länge på leveransen, deras utlovade två veckor höll, men när jag äntligen kom mig för att göra beställningen så ville jag ju ha den på en gång, så vad jag egenligen väntat på är att ta mig i kragen och göra beställningen.

Ja, så ser framsidan ut, inte lika talande bild som förra året men en bild jag tog för flera år sen och gillar fortfarande.

"Ambitioner.... Jag satsade aldrig på att bli någon hög chef, för jag är så fruktansvärt höjdrädd...!   är årets text på insidan.

Ambitioner då, ambitioner kan ju vara så mycket olika.
För egen del 2012 blir det nog att kunna planera veckorna så man får ihop alla delarna i vardagslivet med barn, jobb, träning, vila, hem och familj samt lite socialt liv, lite spontan tid och lite tid till ingenting.... åsså bloggen förståss!
 

Baksidan är en bild från sensommaren 2011 när vi var och skulle plocka bär på någon ö skärgården. En lite meditativ bild tycker jag.

Och insidan är i år lite färgglad och i år valde jag att ha dagarna liggandes. Två fält med att göra lista, en för jobbet och en privat. Och så två fria fält för exv idéer på inlägg till bloggen (brukar ju glömma bort mina idéer om jag inte hinner förverkliga dem på en gång) annat kul eller sånt som behöver noteras.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket fin o personlig! Vi har en almanacka gem för familjen, började att göra en på nätet men sen behövde jag den typ NU!! Så då köpte jag en.Jobbrelaterat o egna komihåg har jag imobilen som synkas mot oulookkalender på jobbet.fördelen med det är de plingande påminnelserna.

2012-01-22 @ 17:03:49
URL: http://malkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0