Oj, vad tiden går

fatta, imorgon börjar januaris sista vecka.
Januari bara swischade förbi och är strax slut, det var ju jul alldeles nyss känns det som.

Har försökt komma igång med träningen, åtminstone två axelpass i veckan. Det går hyfsat fastän jag är träningssugen men det är roligare att träna annat än samma gamla övningar hela tiden.

Har kört lite freestyle ett par gånger på gymmet, bara för att få variation.

Trots tidigare höftproblem från Zumban var jag på ett pass idag. Sååå kul det är. I princip helt nytt program körde hon, vilket var betydligt roligare än det hon körde i våras.

Har anmält mig till Afro i veckan, det ser jag verkligen fram emot!

Dessutom gillar jag mina nya träningsskor som jag fyndade på rea tidigare i vinter, svarta med cerisa detaljer.

Och så gjorde jag ett impulsköp, hade alldeles för mycket tid på mig när jag var och veckohandlade i onsdags så jag hann stå och överväga nödvändigheten av ett Yogaprogram med matta!
Nu ligger lådan där, helt oöppnad. Önskar ärligt talat att jag hade tid att öppna den och testa.....

Nu undrar jag om jag någonsin kommer att öppna lådan.... tja, det är jag, som i en liten ask.


Sk före och efter bild, gamla, trasiga och skitiga, nya svarta med läckra rosa detaljer.


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att du kommit igång med träning, men visst är det trist när våra kroppar börjat krångla...redan!



Det gick bra med simningen, men jag fick flera sendrag i foten som jag fick simma till kanten o sträcka ut.



Hoppas det går bra m Zumba o Afro :)



O visst tiden rusar alldeles för fort..



Kram

2012-01-30 @ 08:41:50
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Malin

Glömde säga att dina nya skor är skitläckra!!!

2012-01-30 @ 08:42:22
Postat av: Päivi

Fniss... ja du det kanske var dax att köpa nya ;) De nya är i alla fall urläckra!



Ha det bäst!

2012-01-30 @ 18:28:17
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Susanne

Snygga dojor!



Svar: Så här hänger det ihop :-) Det är min PT som jag dejtar men han är egentligen inte min PT utan min arbetskamrat... och vi tränar tillsammans... och jobbar tillsammans...haha. Vet inte om det blev tydligare nu?!



Kram

Susanne

2012-02-01 @ 08:08:15
URL: http://kandy.se
Postat av: Susanne

Svar: Kommer att bli en superrescension av både Kolmården, Vildmarkshotellet och framför allt Spa-avdelningen....haha



Kram

Susanne

2012-02-02 @ 08:58:56
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0