Några rader bara...

... om att jag faktiskt lever än.

Mycket har hänt den här våren/försommaren.

Jobb, mycket jobb. Och mycket har hänt där, sjukskriven kollega, nya kolleger, kolleger som kommer och går innan man ens har lärt känna dem. Inlejd personal/konsulter. Känslostormar. Mer arbetsuppgifter för alla. Alla superstressiga.
En dag kvar, sen semester 1,5 vecka, men skulle tro att jag börjar semestern med att jobba i alla fall.

Äldre sonen har fyllt 15 år och med det har han tagit mopedkort och transporterar sig själv nu.
Han har även konfirmerat sig. Och det har han tyckt varit kul. Stolt mamma!
Äldre sonen har blivit kär, jättekär verkar det som.
Men hon blev just brädad för en timme sen då brödernas nya elgitarr med värstingförstärkare anlände.
Nu öses det rock även för grannarna, hoppas att de inte är popsnören....
Äldre sonen har börjat jobba, sommarjobba.
Lider nog av lite separationsångest, min första lillkille har blivit stor!!!

Rummet vi fixade är klart, borde kanske ladda upp någon bild.

Var på trevlig After Work för några veckor sen på Hemmagastronomi, blir nog en repris här längre fram för det var kanonbra.

Haft shoppingfredag med syster, slutade lite tidigare i fredags för att shoppa i stadens affärer, fika och sen avsluta med god mat och dryck. Hittade lite kul kläder i butiker jag vanligtvis inte besöker!
Ett lyckat koncept som vi testade i vintras för första gången, tror det blir fler shoppingfredagar.

Som sagt jag lever och just nu snurrar livshjulet väldigt fort.
Men det ser ut att lugna ner sig i november...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0