Det har varit bättre dagar

Den senaste veckan har verkligen tagit på självkänslan och självförtroendet.

Saker jag gjort fel, borde ha tänkt till så det blev rätt, saker som jag kläckt ur mig i stressen var ju verkligen onödigt, att jag inte kan tänka mig för innan jag säger saker.
Och allt jag borde ha gjort men inte orkat.

Dålig karaktär och trillat dit i sötsaksträsket, vilken usel person jag är.

Ont i höfterna och ryggen gör ju inte att man känner sig nå bättre heller, trött och sliten.

Jag vet att det är bra att jag upptäcker vad jag gjort fel och kan försöka rätta till det nu och inte sen, att det är bra att jag ångrar saker jag sagt då kanske jag tänker till innan i framtiden. Ock kanske var jag trevlig mot någon annan.
 
Men just nu känns det lite tungt....

Ber om ursäkt till de jag sårat eller förargat.

Hoppas att det kommer bättre dagar framöver.

Kommentarer
Postat av: Malin

Att ha ont och stressigt är förödande :(



Jag är säker på att du blir förlåten. Vi har alla våra ups and downs och nobody's perfect!



Steg sjölv upp 1 tim tidigare än jag behöver i morse pga ont i kroppen, tyvärr inte utvilad. Trist när man känner att man blir sämre i hölsan med åren som går..



Kram o hoppas du får en bra dag redan idag, kram!

2012-05-09 @ 06:37:41
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: Katta

Man är inte mer än människa och alla gör fel!

Ofta tänker man själv att det är värre an vad det i verkligheten är. Istället för att tänka på saker som är ogjorda så tänker du på allt du faktiskt gjort. Vi kör på jobbet följande, om någon säger något negativt så vänder vi och tänker på tre positiva saker om saken/ämnet.

Ha det bra, kram Katta

2012-05-11 @ 13:01:59
Postat av: Susanne

Bättre dagar kommer... eller kanske har de redan kommit, kram!

2012-05-29 @ 12:50:55
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0