HALLÅÅÅ...!!

Här har inte hänt nå sen 2012!
ALLTSÅ nästan 4 ÅR!!!!
Men nu kan jag vara på gång, kanske, eventuellt, möjligtvis....
 
Fick plötsligt förra veckan lust att blogga, bara så där helt apropå.
Efter lite testande och funderande så lyckades jag komma på rätt inloggning, bara en sån sak!
 
Jaha, ska det nu bli ett jättelångt inlägg om vad som hänt sen sist? NÄÄ.
Jättemånga små inlägg om vad som hänt? NÄÄ!
Nån liten notering om nått som hänt? Ja, det kan ju dyka upp.
 
Vad fick mig att börja fundera på bloggen igen?
Dessa söta grabbar faktiskt:
 
Venegence!
 
//Stolt "rockmamma"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va roligt att du är på g! Det är roligt att kunna kika tillbaks i bloggen och minnas. Tyvärr är det väldigt glest mellan mina inlägg. Kanske kanske skärper jag mig.

Roligt att det går så bra för dina rockiga grabbar!

2016-05-03 @ 17:18:06
Postat av: Anonym

//Malkin

2016-05-03 @ 17:18:33
Postat av: Maria

Det får bli långt mellan inläggen. Känner igen det om man säger så.../Myran

2016-05-13 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0